Saturday, January 14, 2012

ေဆာင္းတြင္းအိပ္မက္



မေန႔တုန္းကေပါ့ဗ်ာ သံေခါင္ယံညတ၀က္ေလာက္လို့ေတာ ထင္တာပဲ ေပ်ာ္စရာေကာင္းလိုက္တာေတာ ေျပာမေနနဲ႔ မိုးေပၚမွာ “ မီးအိမ္” ေလးနဲ႔ ပ်ံ၀ဲးလို့ဗ်ာ တရုတ္သိုင္းကား ထဲက မင္းသားေလး လို လို ျမန္မာရာဇ၀င္ထဲက “ေဇာ္ဂ်ီ”  လို လို  ကို ကိုယ္ ေအာက္ေမးရတယ္ဗ်ာ ေကာင္းလိုက္တဲ့အရသာ သိပ္မၾကာလိုက္ပါဘူး က်ေနာ္ အိပ္မက္ထဲ ခ်စ္သူေလး လွမ္းေခၚေတာ လွည့္ၾကည့္တစ္ခ်က္မွာပဲ ေျမေပၚကို ျပဳတ္က်တာဗ်ာ စစ္တလင္းၾကီးေရာက္သြားလိုက္တာ ဟာ, ဟို့ကေသနပ္သံ ဒီကေျပာင္၀ံနဲ့ အနားေခြးေတြ ေတာင္ ထေဟာင္လိုက္ေသရဲ့ က်ေနာ္ေၾကာက္လိုက္တာ မေျပာလိုက္နဲ့ဗ်ာ ေသြးေတြက နီရဲေနတာပဲ လူမဲ နဲ႔ လူျဖဴနဲ့ ျဖစ္ေနၾကတဲ့စစ္ပြဲးဆိုေတာ က်ေနာ္လည္ ဘယ္ကေန့ ဘယ္လို ၀င္ပါရမွန္မသိ ဘယ္ေနရာေန ထြက္ေျပရမွန္မသိတာနဲ့ မ်က္စိမွိတ္ျပီး ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ဆိုျပီးေတာ အနားမွာရွိတဲ့ဟာ တစ္ခုလွမ္းဆြဲးလိုက္တာဗ်ာ မုတ္ဆိပ္ဖြားဖြားနဲ့ ကုလားတစ္ေယာက္က “ေဟ မင္းျမန္မာနိုင္ငံကဆိုရင္ ငါအလုပ္ေပးစရာရွိတယ္တဲ့” က်ေနာ္လဲဘာမွန္ညာမွန္မသိ အူးအူးေၾကာင္ေၾကာင္နဲ့ ဒါနဲ့ ခင္ဗ်ာက ဘယ္သူတုန္း ေမးလိုက္ေတာ ငါနာမည္ “ ဘင္လာဒင္တဲ့ “ ဟာ သြားျပီး ဘင္လာဒင္ အိုဗားမားသတ္လို့ ေသသြားျပီး ဘယ္လို့လုပ္ျပီးက်န္ေနေသတာတုန္ ခဏအၾကာေတာ “ဆန္ဒင္ဟူစိန္ကို” တရုပ္က အေမရိကန္ဆန့္က်င္းေရ အစိုးရသစ္ တစ္ရပ္ တာ၀င္ေပးလိုက္ေၾကာင္း ေနတိုးတပ္ဖြဲ႔၀င္တစ္ဦးက လာတိုင္းၾကားလာသည္ သိပ္မၾကာပါဘူး “ စိန္သိန္း” ကိုယ္စလွယ္အဖြဲ႔ “ ဘင္လာဒင္နဲ့” သားေရးသမီးေရကိစၥ ေဆြးေႏြးရန္ေရာက္ရွိလာတယ္ဆိုျပီး က်ေနာ္ကို ဘာသာျပန္လုပ္ရန္ တာ၀န္းေပးလိုက္သည္၊ က်ေနာ္ေလဆိပ္ကို အသြားမွာ အဘြားၾကီး တစ္ေယာက္က က်မ” က်မ “ရုရွား” ကပါဆိုျပီး က်ေနာ္ကို ခ်စ္ေရလာဆိုတာဗ်ာ က်ေနာ္လည္ ရွက္ကို ရွက္ကန္းနဲ့ ဘာျပန္ေျပာရမွန္မသိ မင္းငါကိုျပန္ခ်စ္ရင္ ပါတီ ေခါင္းေဆာင္ခန့္မယ္တဲ့ က်ေနာ္ကို မက္လုံးေပးတာနဲ့ မစဥ္းစားေတာပဲ ခ်စ္တယ္လို့ျပန္ေျဖလိုက္တယ္ စကားေကာင္းတုန္းဗ်ာ အဘြားၾကီးကို အစိုးရက အလိုရွိတယ္ဆိုျပီး ရဲသားနွစ္ေယာက္ဆြဲးေခၚသြားတာဗ်ာ ၾကည့္လို့ကိုမေကာင္း ရဲသားတစ္ေယာက္က က်ေနာ္ျမန္မာလို့ ေျပာသြားေသးတယ္ ခင္းဗ်ာကိုေတာ အားနာပါတယ္ဗ်ာ က်ေနာ္ကလိုက္ေမးလိုက္တယ္ ‘ ဘာျဖစ္လိုလဲဗ်ာ ‘ ခင္ဗ်ာ ေရႊသန္း သမက္ ျဖစ္ေနလို့တဲ့” ဒီလို့ေျပာျပီး ရဲသားေတြထြက္သြားေလသည္ က်ေနာ္လည္ ဆြဲးသြားတဲ့အဘြားၾကီးကို ၾကည့္ေနရင့္ အသံေတြ ေနာက္ကေနဆူညံလိုက္တာဆိုျပီ လွည့္အၾကည့္ က်ေနာ္ ကို ဒီမိုးကရစ္တစ္ ပါတီးကိုယ္စား ေမးခြန္းေျပာေပးပါရန္ ဆိုျပီး တိုက္ပံုအက်ၤီး ၀တ္ထားတဲ့ ဦးတင့္ ကလာေျပာေတာ က်ေနာ္က “ဘာလို့လဲဗ်ာ” သူက မင္းပါတီးေခါင္ေဆာင္ေျမာက္လိုက္ျပီးေလ တဲ့ က်ေနာ္လည္ ေမးသာေမးလိုက္တာ လူေရွမွာ စကားေျပာခ်င္တာနဲ့ ဘာကိစၥကို ေျပာရမွန္မသိ ျပန္မေမးေတာဘဲ စကားေျပာမဲ့ေနရသို့ တစ္လွမ္းခ်င္း လွမ္းလာခဲ့ပါတယ္ စင္ေပၚေရာက္သြားေတာ ေမးခြန္းေျပာမယ္လို့မၾကံေသ လူေတြအုပ္ၾကြ အုပ္ၾကြနဲ႔ ဘာျဖစ္မွန္ကိုမသိ ထြက္ေျပကုန္ေရာ က်ေနာ္လည္ အနားကတစ္ေယာက္ကို ဘာျဖစ္တာလဲလုိ့ လက္တို့းေမးၾကည့္ေတာ စစ္တပ္က အာဏာသိမ္းေၾကာင့္ေၾကျငာလုိက္ျပီးတဲ့ က်ေနာ္လည္ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ဆိုျပီး စင္ေပၚေရာက္မွေတာ ေမးခြန္းေတာ ျဖစ္ေအာင္ေျပာရမွာပဲ လို့ ေတြးရင္ ladies and gentlemen ! အစရွိလိုက္တုန္းမွာပဲ ေဟေကာင္း ၉ နာရီးထို့ျပီး ေက်ာင္းတက္ရမယ္တဲ့, ဘယ္နယ္ဗ်ာ ေကာင္းခန့္ေရာက္မွ. 
1/14/1012
vamsa

0 comments:

Post a Comment